Saturday, January 15

Facebook.

Assalamualaikum..

hari nie dah hampir tamat. hari esok makin dekat. maksudnye aku akan kembali berangkat ke bumi Seremban. gileeee malasss~ ape yang pasti, aku tak buat ape ape yang produktif pun weekend nie. melepak dalam bilik. meng’online’kan diri. stalk blog orang lain. itu je kot. pembaziran masa ternyata di situ yerr... sighhh~

sekarang nie, kalau online, mesti tak sah kalau tak buka Facebook kan? memang aku tak nafikan. asal ada peluang, mesti nak buka Facebook. tapi ape aku buat pun aku tak tau. stalk orang je kot. HAHA. aku memang suka stalk orang. yeahh! ;)

sebelum tue, nie post EMO tauuu! aku warning awal awal.

ini aku nak katakan sesuatu. bukan nak berlagak. tapi saja jer nak bagi tau. friend request aku dah mencecah 100. dah lama dah mencecah tapi kadang kadang berkurang, kadang kadang bertambah, walaupun tak ada friend request baru. aku pun tak paham kenapa. yerr. aku tahu korang lagi famous. lagi banyak friend requests tapi tak bagak pun cam aku. tapi nie blog aku, suka hati aku lar nak tulis ape! ;)

siang tadi, terasa kebosanan lar pulak. akhirnya, aku bukak lar list tue. ada yang aku kenal, ada yang tak. tapi semestinya mereka tak rapat dengan aku. kalo rapat, sepantas kilat aku approved. last last, approve lar 3 orang. malas nak approve yang lain. kejam kan aku? :P

sory lar aku lambat gileeee nak approve ko!

punca utama aku tak suka approve orang, pasal aku tak suka orang tue. atau pun pasal tak ada sebab yang konkrit untuk aku approve. setakat approve jer, buat menyemak dalam list friends aku buat apa. tegur aku pun tak. gileeee bapak sombongggg manusia macam tue! ingat aku nak sangat approve korang? ceyhhh! tak ingin weyhhh! :S

dan itu jugak lar punca aku tak add orang. kalau aku tak ada niat nak keep in touch dengan orang tue, memang sampai bila bila pun aku tak add. dan sekarang aku terasa nak delete je sape yang tak berkenaan dengan hidup aku. rasa cam menyemak je semua so-called-friends yang banyak tue. rase cambest nak deactivate Facebook. tapi nanti tak boleh chat dengan kawan kawan yang jauh merantau. sighh~

untuk warga Kolej MARA Seremban, SEPINTAR, SMKBL, SKPJP, tak kira lar korang junior ke, senior ke, sama batch ke, kalau aku tak pernah mengenali korang, atau tak pernah bercakap dengan korang, atau aku tahu kewujudan korang tapi tak pernah bercakap dengan korang, atau aku tahu korang hanya disebabkan aku pernah dengar cerita pasal korang, atau aku pernah bercakap dengan korang tapi tak ada kepentingan untuk keep-in-touch dengan korang, kemungkinan besar aku tak akan approve korang, kalau tak puas hati, cakap terus dengan aku. kalau betul betul nak mengenali aku, tules lar short message time nak add tue. insyaAllah aku akan approve. aku tak sekejam tue tak nak approve korang kalau korang memang nak kenal dengan aku. :)

okayy.. cukup lar aku ber’emo’ dalam post nie. mesti korang bosan nak baca. tehee~ :D

till then,

Wassalam.



p/s- aku bukan sombong. cuma kemalasan melanda. :)

No comments:

Post a Comment