Sunday, May 1

April

Assalamualaikum.

dah lama tak membebel kat sini kan. rindu tak, rindu tak? bulan April? sama je hectic. IRP, IELTS, trial AS, memang terasa sangat sangat busy. tapi yang pasti, aku masih ada masa nak melepak, pergi jalan jalan, main TheSims 3, main Dsi. adooiii~ ape nak jadi lar kan. bakal junior aku nanti ataupun zaman sekolah dulu dulu, jauhkan diri daripada aku. takut contagious pulak penyakit keMALASan aku nie. ishh~

sekarang nie aku kat rumah. balik hari khamis aritu, skip Majlis Restu. adeeiii~ sejak bile lar aku nie suka suka je nak skip aktiviti kolej kan. sepanjang kat rumah nie, sempat lar nak tengok Dream High sampai habis, pergi bookfair. tapi belajar nye tak. dan aku dah dapat result IELTS. Alhamdulliah. tapi, don't ask, won't tell. cukup lar sekadar tau aku lepas requirement most universities. walaupun tak dapat band 8.5 cam 'Ckgu' Syafiq, aku bersyukur dengan result aku. at least sama dengan ************. kire dapat lar target aku tue. ;)

next stop, Advanced Subsidiary (AS). start 9/5 nanti. huarghhhh~ takutttt~~ fuh fuhh.. tapi tak sabar jugak nak habis. penat lar exam nie. :S

esok aku dah kene balik KMS. balik rumah mungkin sebulan lagi kot. tak dapat lar nak online sangat. blog pun tak sempat lar kot nak update selalu. nasib baik takde sapa lar sangat yang menjenguk blog nie. ;)

tue je lar post aku kali nie. doakan yang terbaik untuk aku yer. tak kira ape outcome exam aku, aku tahu itu yang terbaik untuk aku. weee~ :)

till then,

Wassalam.








p/s- doakan Niagara Falls tak muncul lagi. nak tido dengan lena jugak. ;)

2 comments: