Tuesday, December 14

Love them. ;)



Assalamualaikum…


yeayyyy!! AtiPuspa berjaya merajinkan diri untuk update blog hari nie. terasa bangga dengan pencapaian sendiri. tahniah AtiPuspa. :D

okay okay. sebenarnya, hari nie nak buat entry pasal benda lain. tapi tangguh dulu. rasa excited terlebih hari nie nak cerita pasal Nerds. yeapp! Nerds. siapa tak tahu nerd tue apa, jangan risau. En Google dan Mr Dictionary ada untuk bantu anda. search sendiri yer. :)

HAHA. macam orang lain yang ada obsession diorang sendiri, aku pulak sangat suka dengan golongan Nerd nie. dan dalam banyak banyak nerd, aku paling suka tengok watak Matthew Gray Gubler sebagai Spencer Reid dalam Criminal Minds.

aku tahu dia cute, HANDS OFF! ;)

erm.. kenapa aku suka golongan Nerd? aku pun tak tahu nak kabo gane. dah keluar dah slang ganu dia. :P tp bagi aku, golongan nie tak egoistik macam golongan lain. they are special in their own ways. dan jangan lupa, mereka Genius! saya suka golongan Genius. tp bukan Genius yang bajet. itu golongan yang paling dibenci. no negotiations. aku benci mereka. ;(

HAH! dah tahu aku suka nerd, jangan nak bajet nerd depan aku pulak. aku hanya suka mereka yang dekat televisyen jer. especially Reid. :D real-life-nerd? tak pernah jumpa lagi. tapi ada ke yang sama dengan watak Reid dekat alam nyata nie? kalau jumpa, kenalkan dekat aku tau! aku gedix. aku tahu itu. :P


okay, itu sahaja untuk entry nie. last but not least,


Better to write for yourself and have no public than

to write for the public and have no self.

- Cyril Connolly

till then,

Wassalam. :)



p/s – saya suka REID!! yayy.. saya officially seorang yang gedixxx. :P

No comments:

Post a Comment