Wednesday, December 22

Special for you, Friends.

Assalamualaikum..

AtiPuspa dan malas kini telah bergabung kembali. itu pasal dah seminggu tak post entry baru. walaupun ada banyak benda yang AtiPuspa nak coretkan dalam blog ini, tapi semuanya ditangguhkan diatas sebab MALAS. itu satu penyakit yang sangat serius dan susah dirawat jika tiada sebarang usaha yang dilakukan. okayyy. enough! straight to the point, NOW!

okay okay. itu hanya mukadimah yang patut diabaikan. aku hanya cuba nak menyatakan penyesalan kenapa tak update blog nie selalu untuk orang baca. bajet cam ada orang baca je blog ko yang super BOSAN ni. jadi kali ini, aku nak kaitkan sifat malas yang dah sebati dengan diri aku dgn kawan. dan kawan pulak aku kaitkan dengan BFF. sape tak tau BFF tue ape? Reid tak tauuu!! :P BFF ialah Best Friend Forever. satu persoalan di sini. bila cakap pasal BFF, apa yang korang akan fikir? kawan korang yang macam mana baru dikira BFF? bagi aku, aku memang ada beberapa BFF. adakah aku BFF diorang jugak, itu aku tak tau. ;)

ZAIM FAUZI, thnx a lot. you made my day. :)

aku gilee terharu bila bace apa yang zaim post kat wall aku lepas aku like status dia. like - SERIOUSLY? aku tak lupa kawan? betul ke? aku rasa aku lah manusia paling tak ingat kawan. kenapa? pasal aku tak sms, atau call, ataupun gile susah nak reply mesej kawan aku walaupun credit aku masih berkepuk. yerr.. aku sangat jarang biarkan credit aku kurang daripada rm10 untuk dua dua nombor aku, hotlink dan celcom.. kurang sikit je, aku akan topup. itulah AtiPuspa. off-record, credit aku takde tarikh luput sampai bile entah. tak ingat. selalunya orang akan cakap punca dia tak reply mesej ialah; takde credit lar. tapi aku, memang tak boleh nak pakai alasan tue. dan punca credit aku susah nak berkurang ialah, aku tak sms atau call orang. kecuali memang the very important cases jer. dan, masa aku tengah taip entry ini, dah dua bulan lebih aku tak topup. gileee bangga aku save creditttt. :P

OKAY. sekarang jom buat equation sikit. senang jer, tak susah macam maths, calculus segala bagai tue..


AtiPuspa = Malas = Save Credit


apehal pulak budak nie merapu nie? HAHA. mesti korang pikir macam tue kan? main main je lar. apa aku cuba nak kaitkan bukan pasal save credit tue, tapi kawan kawan. aku sangat tak risau hilang kawan kalau aku jarang sms, call diorang. kenapa? pasal kawan kawan aku semua tau perangai aku macam mana. selalu jer aku kena perli, tapi diorang semua paham. AtiPuspa memang pemalas. dia tau cakap orang sombong tak nak contact dia, tapi dia sendiri tak contact orang. itu memang personal traits aku. take it of LEAVE ME. :)

jadi, konklusi disini yerrr rakan rakan yang aku gileeeee sayangggg, jangan pernah korang terasa tauuuu!!! walaupun aku tak reply sms, ataupun aku tak call korang, korang sentiasa dalam hati aku. aku bawak jer pergi mana mana. BFF sentiasa, okay? aku memang tak gheti nak tunjuk aku sayanggg gileee kat korang, tapi hakikatnya, aku memang sayang korang. JANGAN. PERNAH. TAK. PERCAYA. AKU. dan aku sentiasa percaya, korang jugak sayang aku. betul tak? hee. :D dah AtiPuspa, tak payah nak merepek merapu lagiii… ;)

dah dah. panjang sangat dah aku membebel ni. sebelum tue,


Friendship is,

Being happy for the other person when they are happy,Being sad for the person when they are sad,Being together in good times, And being together in bad times, Knowing that the other person will always be with you regardless of what happens,Missing the other person when they are away but remaining near in heart at all times.


YES! aku sentiasa ada kalau korang perlukan aku. jangan risau, aku takkan biarkan korang sorang sorang. pasal aku yakin, korang takkan biarkan aku sorang sorang jugak. :)

okayyyy… enoughhhh…. till then,

Wassalam.



p/s- AtiPuspa sekarang nak hibernate, baca buku Stieg Larsson’s triology yang macam gileeee bosan tapi banyak dapat review cambest. :)

No comments:

Post a Comment